Wat doet een nachtportier (ook wel nachtreceptionist) iemand die gedurende de nacht als aanspreekpunt fungeert voor gasten in een hotel. Hij verricht de gebruikelijke receptionele en servicegerichte taken, maar dan uitsluitend in de nachtelijke uren.
Binnenlaten van gasten na de reguliere sluitingstijd
Op verzoek afhandelen van verzoeken van gasten (bijvoorbeeld door een taxi te bellen of roomservice te bestellen)
Afhandelen van binnenkomende telefoontjes en e-mails
Daarnaast houdt de nachtportier de veiligheid in de gaten, bijvoorbeeld door controlerondes te lopen. Ook kan hij aanvullende taken hebben op bijvoorbeeld administratief, organisatorisch of bedrijfsmatig gebied.
Helpt of zorgt mede het ontbijt buffet.
Maar is ook uw aanspreekt punt bij calamiteiten voor de hulpverlening mochten deze bij uw locatie aanwezig zijn in de nachtelijke uren, dan zijn zij uw oren en ogen, u ontvangt na elke dient een uitgebreid verslag van alle bevindingen na elke dienst.
Dat allemaal indien nodig 24/7 het hele jaar door. Tel 085-0601162 / Piket 06-27597578